Політика повернення

Обмін та повернення товару

Відповідно до «Закону про захист прав споживача», покупці нашого магазину мають право обміняти або повернути куплений товар протягом 14 календарних днів з моменту покупки.

Зверніть увагу, що обміну або поверненню підлягає тільки товар, що зберіг товарний вигляд, що не був у вжитку і не має механічних пошкоджень (подряпин, потертостей тощо)


УВАГА! Повернення\обмін товару здійснюється тільки з післяплатою Новою Поштою. Усі витрати при поверненні товару несе ПОКУПЕЦЬ (вартість доставки товару назад, комісія Нової Пошти за оформлення післяоплати).


Вироби з індивідуальним дизайном, логотипом, зроблені на замовлення - поверненню та обміну не підлягають.


Строки, умови та порядок (процес) повернення товарів належної якості: 14 календарних днів з моменту покупки. Повернення оплати здійснюється на рахунок покупця або післяплатою Нової Пошти. Усі витрати на доставку та комісію Нової Пошти несе покупець.


Строки, умови та порядок (процес) повернення товарів неналежної якості:

- 14 календарних днів із моменту покупки.


Повернення оплати відбувається на рахунок покупця після отримання магазином товару. У разі виявлення шлюбу всі витрати на доставку та комісію Нової Пошти несе продавець.


Повернення можна зробити тільки за допомогою пересилання виробу Новою Поштою з найближчого та найбільш зручного відділення для покупця з пересилкою на відділення 14 у Харкові.


Продавець має право відмовити у поверненні/обміні товару за:

- відсутність оригінальної упаковки;

- Наявність механічних пошкоджень через неправильне використання товару покупцем або третьою особою.


Щоб уникнути ситуацій із поверненням товару та з метою економії свого та нашого часу, ми зі свого боку надаємо максимально якісні фото товару та детальну інформацію, вказуємо рекомендовані розміри та проводимо консультації по телефону та у месенджерах.